poziome menu - nasze strony

Kliknij na ikonkę, aby przejść do bloga na ten temat ;-)

BADGES

Chat

Regulamin chatu: Zakaz używania wulgarnych słów, zakaz spamowania, zakaz stosowania wrażliwych dla oczu znaków.
Ludzie na chacie: Złoty: Właściciel, Srebrny: Moderator, Niebieski: Member, Zielony: Gość, Czerwony: Niedostępny,
Brązowy: Zbanowany
Pytania proszę kierować do działu "Pytania do nas", kierowane na chat'cie do osób trzecich zabronione - ban 24h

poniedziałek, 11 lipca 2011

Dobieramybluzkę skate + BadRoy


Witam ;P Zostałam dziś poproszona o wyszukanie jakiś skejtowskich bluzek XD tak więc nie tracąc czasu zabrałam się do roboty ;P
Nie wiem czy dobrze zrozumiałam ale moimi słowami kluczami był : sktate i Hip hop w kategoriach bluzki. Czemu Hip hop? Bo w skate w 90% było łyżwiarstwo ;P
Idzmy dalej ;P W poprzednim poście tego typu były spodnie - które były moim uniwersalnym dołem - tak samo było tutaj - jeśli coś nie ma dołu - to żeby nie prześwitywały te zielone spodenki - zakładałam te ;P
Oto jakie ciuszki poznajdywałam ;P


A tutaj w tej samej kolejności - po nazwach ;P




Ale to przecież nie wszystkie bluzki jakie można znaleźć XD tak więc tutaj jeszcze parę przykładowych - ale sami szukajcie czy nie ma innego koloru lub wzoru przy podobnych ;P




Na koniec chciałabym wam przedstawić projektanta który robi bluzki które nazywa skate'owskimi ;P 
Nick tego projektanta to BadRoy ;) a parę jego projektów możecie zobaczyć poniżej ;)




Życzę wszystkim udanych zakupów ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę podawać swój nick z IMVU, aby w razie potrzeby się móc skontaktować!! ;-)