poziome menu - nasze strony

Kliknij na ikonkę, aby przejść do bloga na ten temat ;-)

BADGES

Chat

Regulamin chatu: Zakaz używania wulgarnych słów, zakaz spamowania, zakaz stosowania wrażliwych dla oczu znaków.
Ludzie na chacie: Złoty: Właściciel, Srebrny: Moderator, Niebieski: Member, Zielony: Gość, Czerwony: Niedostępny,
Brązowy: Zbanowany
Pytania proszę kierować do działu "Pytania do nas", kierowane na chat'cie do osób trzecich zabronione - ban 24h

sobota, 23 lipca 2011

odp na pytania ;P




na jakim to programie ?
Użytkownik: Ktośu, temat: jak zrobić avatar - jak zrobić włosy o 09:52


Drogi  Ktośu
program SAI, a CamStudio do nagrania ;P Filmik przez autorkę robiony był na tablecie ;)
gdybyś była zainteresowana programem - 
znalazłam go do ściągnięcia tutaj ;) http://www.systemax.jp/en/sai/ 
tutaj są podobno jakieś updaty: http://sai.detstwo.com/sai/
Co do pochodzenia programu, oraz jego bezpieczeństwa, niestety nie jestem się w stanie wypowiedzieć...
podobno program jest płatny, niestety nie zrozumiałam waluty... program jest japoński, z tego co zrozumiałam sprzedaż go podlega japońskiemu prawu... nie mam informacji na temat jakichkolwiek darmowych odpowiedników. Do użytku potrzebny jest windows. 
Mam nadzieje, ze pomogłam
PS. jakby ktoś miał jakieś informacje na temat darmowych podobnych programów - to bardzo bym prosiła o info w kometach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę podawać swój nick z IMVU, aby w razie potrzeby się móc skontaktować!! ;-)