poziome menu - nasze strony

Kliknij na ikonkę, aby przejść do bloga na ten temat ;-)

BADGES

Chat

Regulamin chatu: Zakaz używania wulgarnych słów, zakaz spamowania, zakaz stosowania wrażliwych dla oczu znaków.
Ludzie na chacie: Złoty: Właściciel, Srebrny: Moderator, Niebieski: Member, Zielony: Gość, Czerwony: Niedostępny,
Brązowy: Zbanowany
Pytania proszę kierować do działu "Pytania do nas", kierowane na chat'cie do osób trzecich zabronione - ban 24h

niedziela, 10 lipca 2011

Dobieramy tuniki ;P


Dziś jedna z czytelniczek poprosiła mnie o dobranie jej tuniki - ponieważ byłam zajęta - poprosiłam żebym mogła to zrobić później - niestety później jej już nie było ;P tak więc wrzucam posta - w razie czego zawsze mogę jeszcze coś wyszukać na imvu ;)
To lecimy z tym koksem - nie za bardzo wiedziałam o co jej chodziło, ponieważ nie zdążyła się sprecyzować...
Jako słowa kluczowe dostałam "dłuższe bluzki"
Tak więc zrozumiałam - tunika ;P
Idąc dalej wpisałam w imvu: tunic lub long i sprecyzowałam kategorie do bluzek.
Najpierw pokarze parę sztuk które wygrałam i przymierzyłam chcac wam pokazać jak to wygląda ;P


To już widać co mniej więcej znalazłam ;P
To są te produkty - identyczna kolejność - jakie są na powyższej mnie ;P




Jak pisze pod obrazkiem " ma własny dół" znaczy że nie potrzeba do nich używać spodni - bo sa w pakiecie ;P Do pozostałych użyłam




Ale jeśli jesteś zainteresowana kupnem tuniki - najpierw rozejrzyj się - czy podoba Ci się kolor, jakie masz preferencje co d wzorów - bo tego naprawdę jest dużo ;P


Na powyższym obrazku wybrałam losowo parę rzeczy - jak widać do jednego kroju jest wiele kolorów. ;) 
Życzę wszystkim miłych i udanych zakupów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę podawać swój nick z IMVU, aby w razie potrzeby się móc skontaktować!! ;-)