poziome menu - nasze strony

Kliknij na ikonkę, aby przejść do bloga na ten temat ;-)

BADGES

Chat

Regulamin chatu: Zakaz używania wulgarnych słów, zakaz spamowania, zakaz stosowania wrażliwych dla oczu znaków.
Ludzie na chacie: Złoty: Właściciel, Srebrny: Moderator, Niebieski: Member, Zielony: Gość, Czerwony: Niedostępny,
Brązowy: Zbanowany
Pytania proszę kierować do działu "Pytania do nas", kierowane na chat'cie do osób trzecich zabronione - ban 24h

piątek, 17 czerwca 2011

Stylizacja - fantasy niebieska ;)

 Z okazji moich urodzin XD w prezenciku wrzucam dziś 3 stylizacje ;) wszystkie w stylu fantasy :) Mile widziane prezenty na IMVU XD lub jakieś miłe wiadomości ;) PS. mam już 17 lat lol XD ale ze mnie stara krowa XD
Stylizacja taka fantasy - dziś na niebiesko ;)
Wybrałam tą stylizacje do publikacji - ponieważ lubię kolor niebieski XD wiem ze teraz przynudzam - więc czytelniku nie zmuszam do czytania tego XD Jestem założycielką tego bloga - i mam nadzieje ze mój sposób pisania nie jest jakoś hm.. nudzący lub martwy XD ale ludzi - powiem wam - ze teraz to właściwie jedyne co mi zostało to 2 koty, mama i ten blog. ja już na nic innego czasu nie poświęcam ;P Mam nadzieje ze docenicie to ze się dla was tak tu pocę XD kto to przeczytał niech kliknie pod postem w lubię to XD



 Koszt stylizacji około 5 400 cretitek ;) Jak wam się podoba? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę podawać swój nick z IMVU, aby w razie potrzeby się móc skontaktować!! ;-)