poziome menu - nasze strony

Kliknij na ikonkę, aby przejść do bloga na ten temat ;-)

BADGES

Chat

Regulamin chatu: Zakaz używania wulgarnych słów, zakaz spamowania, zakaz stosowania wrażliwych dla oczu znaków.
Ludzie na chacie: Złoty: Właściciel, Srebrny: Moderator, Niebieski: Member, Zielony: Gość, Czerwony: Niedostępny,
Brązowy: Zbanowany
Pytania proszę kierować do działu "Pytania do nas", kierowane na chat'cie do osób trzecich zabronione - ban 24h

niedziela, 12 czerwca 2011

Stylizacja królewna

Stylizacja królewna
Możliwe że cześć z was wie. Otóż wczoraj wydarzył mi się wypadek, jako taki wypadek rowerowy, który skończył się wizytą w przychodni i szyciem kolana. Moja pierwsza wizyta na stole operacyjnym nie należała do najgorszych, choć moje kolano morze paprać się nawet przez kolejny miesiąc.. na nieszczęście zrobiłam sobie to tydzień przed wakacjami :c wiec nie jestem z tego zachwycona.
W każdym razie postanowiłam z dodatkowego czasu zrobić jakiś pożytek i stworzyłam dla was jeszcze jedna stylizacje na dziś ;) Stylizacja królewny ;)
Zainspirowały mnie do tego te włosy, zresztą - sami zobaczycie ;P
Zaczniemy normalnie jak zwykle, podobierałam ciuchy i je pokazuje ;P


Cóż no tak.. ale królewna bez korony?
tak wiec - wypowiadamy magiczne słowo " tiara "
i...



Fajne te włosy nie? XD mi sie strasz nie spodobały, cierpię niestety na brak creditek ;/ 
Podsumowujemy stylizację ;)
Koszt całości to około 4 300 creditk ;) Jak wam się podoba? ;) oceniajcie pod postem - lub w komentarzach ;) prosiłabym o jakieś ciekawe pomysły ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę podawać swój nick z IMVU, aby w razie potrzeby się móc skontaktować!! ;-)