poziome menu - nasze strony

Kliknij na ikonkę, aby przejść do bloga na ten temat ;-)

BADGES

Chat

Regulamin chatu: Zakaz używania wulgarnych słów, zakaz spamowania, zakaz stosowania wrażliwych dla oczu znaków.
Ludzie na chacie: Złoty: Właściciel, Srebrny: Moderator, Niebieski: Member, Zielony: Gość, Czerwony: Niedostępny,
Brązowy: Zbanowany
Pytania proszę kierować do działu "Pytania do nas", kierowane na chat'cie do osób trzecich zabronione - ban 24h

środa, 15 czerwca 2011

stylizacja na zamówienie na niebiesko XD

Dostałam zamowienie na stylizację na niebiesko ;) jako materiał do początku rozważań dostałam to ;P
Zamówienie przyjęte, ponieważ zamawiająca chciała na dziś, robione było to wszystko troszkę na szybko ;) w razie czego - poprawię ;P tak więc przechodzimy do sedna ;P
oto nasz starter: czyli jak zwykle od początku ;P
Teraz pokarze wam co wykombinowałam na początku - ponieważ były zastrzeżenia żeby były spodnie - sa spodnie XD
Jak widać pierwsza stylizacja z wykorzystaniem tych oto rzeczy XD koszt to około 5 434creditki


 Stylizacje robiłam pod kątem spodenek - ukazanych na samej górze ;P Ale do końca nie mogłam znaleźć do niech żadnej fajnej koszulki, tak więc mamy alternatywna stylizację
koszt tej stylizacji (zamiast tamtych spodni, koszulki i butów proponujemy te) tutaj koszt około 5 220creditek ;)


Jak wam się podoba? Jak ją ocenicie? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę podawać swój nick z IMVU, aby w razie potrzeby się móc skontaktować!! ;-)