poziome menu - nasze strony

Kliknij na ikonkę, aby przejść do bloga na ten temat ;-)

BADGES

Chat

Regulamin chatu: Zakaz używania wulgarnych słów, zakaz spamowania, zakaz stosowania wrażliwych dla oczu znaków.
Ludzie na chacie: Złoty: Właściciel, Srebrny: Moderator, Niebieski: Member, Zielony: Gość, Czerwony: Niedostępny,
Brązowy: Zbanowany
Pytania proszę kierować do działu "Pytania do nas", kierowane na chat'cie do osób trzecich zabronione - ban 24h

środa, 15 czerwca 2011

stylizacja na zamowienie - Rockowo

Dziś dostałam 2 zamówienia od jednej osoby. Cóż - pustki w terminarzu to pewnie ze można ;P
gdy poprosiłam o jakiś przykład dostałam to:
Szerze - to już rozwiało wszelkie moje wątpliwości i zabrałam się do pracy XD
dostałam również prośbę aby w stylizacji znalazły się te 3 rzeczy które zamawiająca już posiada ;)
Moim starterem były:
Mam 3 wersje stroju dla Punka ;P
Wersja A ;P Z nutka zieleni
Koszt stylizacji - dla tych którzy nie maja jeszcze tej podstawy która była proszona o zachowanie - 3730 creditek, bez podstawy 1957 creditek.


Wersja B ;P Czerwona pomarańcza
Koszt stylizacji - dla tych którzy nie maja jeszcze tej podstawy która była proszona o zachowanie - 3817 creditek, bez podstawy 2044 creditek


Wersja C ;P Zadziorna róża
Koszt stylizacji - dla tych którzy nie maja jeszcze tej podstawy która była proszona o zachowanie - 3919 creditek, bez podstawy 2146 creditek

 Jak wam się podoba? Oceniajcie ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę podawać swój nick z IMVU, aby w razie potrzeby się móc skontaktować!! ;-)